پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من. حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران: وقتی مقابل دشمن از نشان دادن قدرت بترسیم، دشمن پررو می‌شود، می‌گویند ایران در خلیج‌فارس رزمایش نداشته باشد؛ چه غلط ها! از آن طرف دنیا می‌آید رزمایش برگزار می‌کند؛ خب بروید همان خلیج‌ خوک‌ها، اینجا چه می‌کنید؟ خلیج فارس خانه‌ ماست. جای حضور ملت ایران است

5 تلگرام رسمی همزمان بروی کامپیوتر

10000 تومان

   

کارت حافظه PS1 ژاپنی

20000 تومان


رای گیری اینترنتی گوگل برای اسم خلیج همیشه فارس
نوشته شده در پنج شنبه 4 ارديبهشت 1389
بازدید : 1879
نویسنده : میثم ابراهیم پور

فوری فوری ایران دوباره از شرکت گوگل اعتراض نموده بخاطر اسم خلیج فارس که در نقشه گوگل خلیج عربی ثبت شده است برای همین هم شرکت گوگل اعتراض ایران را قبول کرده وگفته راجب این دو رای گیری اینترنتی انجام میگیره که رای هر کدام بیشتر شد به اسم همان ثبت مشود. سریع اقدام کنید همین الان 74درصد عربها رای دارند. 26درصد ایرانی ها تا وقت رای گیری تمام نشده بشتاب که اگر همت نکنی اسم خلیج فارس برای همیشه به فراموشی میرود. وارد سایت شوید سمت راست دو دایره هست روی خلیج فارس کلیک کنیدو بعد بر روی voteکلیک کنید با موفقیت و پیروزی اینم آدرس سایت

 

http://www.persianorarabiangulf.com

 

http://www.persianorarabiangulf.com

 

http://www.persianorarabiangulf.com

 

 

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , , , , ,



ماجرای پنجره بالای گنبد سبز آرامگاه پیامبر (ص)
نوشته شده در پنج شنبه 3 بهمن 1392
بازدید : 2017
نویسنده : میثم ابراهیم پور

این ماجرا خواندنی است و روحی و ارواح العالمین فدای رحمة للعالمین که قبر مطهرش هم رحمت آور است و آسمان و آسمانیان با او آشناترند


به نوشته سایت محفل منتظران ظهور (اینجا) چندی پیش توسط یک سایت لبنانی شایع شده بود که وهابیون قصد داشته اند گنبد را خراب کنند که ناگهان برقی از آسمان می جهد و به فردی که بالای گنبد به قصد اجرای این مسئولیت خطیر رفته میخورد و همانجا به درک واصل میشود. لذا وهابیون یک قبرمانند به یادبود خوش خدمتی! او روی گنبد پیامبرصلی الله علیه و آله وسلم درست می کنند. یا داستان سرایی های دیگری که برخی ساخته و پرداخته بودند!

تا مدتی این ماجرا نقل مجالس مختلف وهابی شده بود و مستمسکی برای به سخره گرفتن اعتقادات شیعیان! اما واقعیت قضیه چیز دیگری است که وهابیون اشاره ای به آن نمی کنند:
در زمان عثمان خشکسالی شده بود. مردم به خانه عایشه رفتند تا از او بخواهند برای نزول باران دعا کند. عایشه گفت: به قبر پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم متوسل شوید و از پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم بخواهید برای شما طلب باران کند. روزنه ای را از سقفی که برای پیامبر ساخته اید به سوی آسمان باز کنید تا آسمان با دیدن قبر پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم ابرهای رحمت الهی را جذب و باران نازل کند.

مردم این کار را کردند و باران هم بارید. مردم پنجره ای در جای آن روزنه ساختند و تا قرن نهم رسم مردم این بود که هر گاه خشکسالی بود و مردم نماز استسقاء می خواندند این پنجره را باز می کردند و البته نتیجه خوبی هم می گرفتند.

تا این که قبه خضراء در زمان عثمانی ساخته شد و به خاطر ویژه بودن این روزنه شکل و شمایلی هم به آن دادند که از دور شبیه قبر به نظر می رسد. جالب است بدانید از زمانی که وهابیان آمده اند اجازه نمی دهند این پنجره هنگام نماز استسقاء باز شود!


ماجرای پنجره بالای گنبد سبز آرامگاه پیامبر (ص)

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



بازدید : 1878
نویسنده : میثم ابراهیم پور


در شهر توریستی اسکاگن این زیبایی را می توان در سجیه دید، این شمالی ترین شهر دانمارک است، جایی که دریای بالتیک و دریای شمال بهم می پیوندند. دو دریای مختلف با هم یکی نمی شوند و بنابرین این راستا بوجود می آید.

In a tourism filled city of Skagen you can see this incredible natural sight. This city is the most northern point of Danish people…..where the Baltic sea “meets” the North sea. Two different seas can not be combined together thus creating this line

و این همان چیزی است که در قرآن آمده است.

سورة مبارکه الرحمن


مَرَجَ الْبَحْرَیْنِ یَلْتَقِیانِ (۱۹) بَیْنَهُما بَرْزَخٌ لا یَبْغِیانِ (۲۰) فَبِأَیِّ آلاءِ رَبِّکُما تُکَذِّبانِ (۲۱) یَخْرُجُ مِنْهُمَا اللُّؤْلُؤُ وَ الْمَرْجانُ (۲۲)

دو دریا را به گونه ای روان کرد که با هم برخورد کنند (۱۹) اما میان آن دو حد فاصلی است که به هم تجاوز نمی کنند (۲۰) پس کدامین نعمتهاى پروردگارتان را انکار مى‏کنید؟ (۲۱) از آن دو، مروارید و مرجان خارج میشود (۲۲)

سوره مبارکه فرقان آیه ۵۳
و هو الذی مَرَجَ البحرینِ هذا عَذبٌ فُراتٌ و هذا مِلحً اُجاجً وَ جَعَلَ بَینَهما بَرزَخا و حِجراً مَهجوراً

و اوست کسی که دو دریا را موج زنان به سوی هم روان کرد این یکی شیرین و آن یکی شور و تلخ است ومیان آندو حریمی استوار قرار داد.

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



حجاب زنان درایران باستان
نوشته شده در جمعه 20 فروردين 1391
بازدید : 1734
نویسنده : میثم ابراهیم پور

 

1- پوشش زنان اشکانی

درکتاب پوشاک باستانی ایرانیان آمده است:«تاریخ نویسان آن زمان اکثرابه سکوت گذارده اندبااین وصف ازروی برخی نقوش که ازآن زمان مانده به زنانی بومی برخوردکردیم که پوشش جالبی دارند.پیراهن آنان پوشش ساده،بلندیادارای راسته چین وآستین کوتاه است. درپایین دامن(اززانوبه پایین)شرابه هایی (منگله)تابه مچ پاآویزان است».بعدمیگوید:«به زنانی ازاین دوره برمیخوریم که ازپهلوبراسب سوارند.اینان چادری مستطیل برروی همه لباس خودافکنده اند ودرزیر آن یک پیراهن دامن بلند،وزیراین نیزیک پیراهن دیگربلندترتا به مچ پا،نمایان است»

«لباس زنان اشکانی پیراهنی بلندتا به روی زمین گشاده ،پرچین،آستین دارویقه راست بوده است پیراهنی دیگری داشته اندکه روی اولی میپوشنداندازه این یک نسبت به اولی کوتاه وضمنایقه بازبوده است روی این دوپیراهن نیزچادری سرمیکردند»

2- پوشش زنان ساسانی

«درمقایسه چندین نقش سنگی آناهیتا ونقوش دیگرباهم،به نظر میرسد که بانوان ساسانی پیراهن بلندبسیارپرچین وگشادمیپوشیدندوآن رابانواری درزیرسینه(مانندبانوان اشکانی)جمع کرده،می بستند....گاهی چادری گشادوپرچین سرمی کردندکه تا به وسط ساق پامیرسیده است.نقوشی که ازبانوان ساسانی دربشقابهای نقره ای مانده حکایت می کندکه هریک ازبانوان،چادری به خودپیچیده دارند»

 3- پوشش برتردرشاهنامه فردوسی

«درقسمت های مختلف شاهنامه وقتی سخن اززنان نیکوی ایران باستان وحجاب انان به میان آمده است ازاخلاق خوب، پاکدامنی ،شوهرداری وحجاب آنها تجلیل شده است»

چنین گفت شیرین که ای مهتران                                        جهان گشته وکاردیده سران

بسی سال،بانوی ایران بدم                                                بهرکارپشت دلیران بدم

نجسم همیشه جزازراستی                                                زمن دوربودکژی وکاستی                                                                                                                                                                                                                                                       

سه چیزباشدزنان رابهی                                                   که باشندزیبای گاه مهی

یکی آنک باشرم وباخواستست                                          که جفتش بدوخانه آراستست

دگرآنک فرخ پسرزایداو                                                   زشوی خجسته بیفزایداو                                                                           

سه دیگرکه بالا ورویش بود                                              به پوشیدگی نیزمویش بود

بدانگه که من جفت خسروبدم                                            به پوشیدگی درجهان نوبدم

مراازهنرموی بددرنهان                                                   که اوراندیدی کس اندرجهان

نمودم همیشه پیشت این جادویی                                        نه ازتنبل ومکروزبدخویی

سخن تهمینه همسر رستم:

به گیتی زخوبان مراجفت نیست                                          چومن زیرچرخ کبوداندکیست

کس ازپرده بیرون ندیدی مرا                                             نه هرگزکس آواشنیدی مرا

 

سخن منیژه:

منیژه منم دخت افراسیاب                                                 برهنه ندیده رخم افتاب

 

اولین شکست دخترمسلمان

دشمنان آگاه ودوستان جاهل به پوشش چادر دختران وزنان مسلمان زبان طعن وتمسخر می گشایند،می گویند چادر استخوانها روپوک میکند،چادر حجاب پیرزنان ودست وپاگیراست وجلوی شادابی ونشاط رامی گیرد.....هنگامی که زن مسلمان ودخترجوانی بااین جملات روبرومیشودواگاهی کامل ازدین وفلسفه احکام ودستورات متعالی اسلام پیرامون حجاب نداشته وازمعنویت وارتباط مناسب باخداوندبزرگ برخوردارنباشدگمان میکند تنها راه فرارازاین زخم زبانها،اشکال تراشی ها وبهانه هاکنارگذاشتن چادر است درحالی که چادرراازسربرداشتن ائلین شکست دخترمسلمان وپیروزی دشمنان دراهدافشان می باشد.برهمین اساس جامعه شناسان غربی تنهاراه تسلط برکشورهای اسلامی راسلطه فرهنگی میدانند

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



رویا، دختر 18 ساله ایرانی! + عکس
نوشته شده در سه شنبه 2 اسفند 1390
بازدید : 1874
نویسنده : میثم ابراهیم پور

سخن از جراحی است و هزینه‌هایی که از عهده هر کسی ساخته نیست. «رویا»ی هجده ساله برای رهایی از درد باید به تیغ جراحان سپرده شود؛ اما نه برای آن دست عمل‌هایی که خیلی از هم سن و سالانش به دنبالش هستند. دختری که بیماری عجیبش، کاری با او کرده که می‌خواهد دیده نشود؛ حتی به قیمت خانه‌نشینی تمام وقت! وقتی صحبت از ناراحتی‌های پوستی می‌شود، بسیاری از ما نگران می‌شویم و انواع صابون‌ها و کرم‌ها را به همدیگر توصیه می‌کنیم؛ سفارشی که اگر درباره صورت باشد، چه بسا حاضر به ریسک رد کردن آن نباشیم که مبادا به ظاهرمان خللی وارد شود. اینجاست که روزی چند بار به سراغ آینه می‌رویم تا اوضاع و احوال صورتمان را رصد کنیم و مبادا با یک لک، زخم، تبخال و... در انظار حضور پیدا کنیم و خدای نکرده، غرورمان جریحه‌دار شود.
چندین نفر واسطه شده‌اند تا گزارشی در مورد این دختر بیمار تهیه کنیم؛ از دوستان همکار رسانه‌ای تا اهالی محل و خادمین مسجد. به محضی که می‌فهمند برای چه تماس گرفته‌ایم، حاضرند همه گونه همکاری داشته باشند. اشتیاقی که شاید از لحن رویا سرچشمه گرفته باشد؛‌‌ همان زمانی که تهیه گزارش روزنه‌های امید را در دلش پر سو‌تر می‌کند و مشتاقانه می‌پرسد: «چه زمانی دوباره زنگ می‌زنید تا کمکم کنید؟» اینجاست که بند دلمان پاره می‌شود که مبادا در انتقال خواسته این جوان سرد و گرم کشیده به مسئولان ناموفق باشیم!به ادامه مطلب بروید

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , , , ,



ستاره‌بخت‌ترین زن عالم
نوشته شده در شنبه 15 بهمن 1390
بازدید : 1831
نویسنده : میثم ابراهیم پور
پس از آن که نرجس، نوه قصر روم به اسارت سپاه اسلام درآمد و نماینده امام هادی(ع)، او را از بازار کنیزان خرید، چند روز نگذشته بود که این دختر پاکدامن، عروس خانه امامت گشت؛ خانه ای که ولادتگاه حضرت حجت(عج) شد.

به گزارش شبستان؛ نرجس در خواب دیده بود که قصر جدش را آراسته اند. حضرت مسیح(ع)، شمعون، جانشین حضرت عیسی و تعدای از حواریون در آن جا گرد آمده اند و حضرت محمد(ص) همراه حضرت علی(ع) و فرزندانش وارد قصر شدند.

حضرت مسیح(ع) به استقبال آن حضرت شتاف و او را در آغوش کشید. حضرت محمد(ص) به عیسی(ع) فرمود: ای روح خدا، من آمده ام تا از جانشین تو ، شمعون، دخترش، ملیکه را برای این فرزندم خواستگاری کنم.

آن گاه پیامبر اکرم(ص) با دست به امام حسن عسگری(ع) اشاره کرد. حضرت مسیح(ع) نیز نگاهی به شمعون انداخت و فرمود: شرافت و بزرگی به تو روی آورده است. پس نسل خویش را با نسل آل محمد پیوند زن. شمعون پاسخ داد: پذیرفتم.

آن گاه حضرت محمد(ص) بر فراز منبر رفت، صیغه عقد را جاری کرد و نرجس را به ازدواج فرزندش در آورد و حضرت مسیح(ع)، فرزندان حضرت محمد(ص)، حضرت علی(ع) و حواریون، گواهان این ازدواج بودند. (بحارالانوار، ج ۵۱، ص ۸)

گر چه نرجس ماجرای این خواب را برای خانواده اش تعریف نکرد، اما عشق و علاقه او به امام حسن عسگری(ع)، لحظه به لحظه در دلش زیادتر می ‌شد و او را از خواب و خوراک انداخت. به تدریج بدنش ضعیف شد و در همه روم، هیچ پزشکی و هیچ دارویی دوای بیماری اش نشد تا ان که به خانه امام هادی(ع) راه یافت و عروس حجله امام حسن عسگری(ع) شد. (همان، ص۹)

ازدواج نرجس با امام حسن(ع)

آن قدر خفقان حاکم بود که ازدواج نواده پیامبر(ص) یعنی امام حسن(ع) با نواده قیصر روم یعنی نرجس خاتون به‌ صورت‌ مخفیانه‌ در خانه‌ حکیمه،‌ دختر امام‌ جواد(ع‌) برگزار گردید. سفیدبخت ترین عروس شهر شده بود، نرجس.

حکیمه خاتون نقل می کند که من تمامی احکام را به نرجس خاتون آموزش دادم. روزی برادر زاده‌ ام به دیدارم آمد و به او نیک نظر کرد. بدو گفتم: ای آقای من، دوستش داری او را به نزدت بفرستم؟ فرمود: نه عمه‌جان. اما از او درشگفتم. گفتم: شگفتی شما از چیست؟ فرمود: به زودی فرزندی از وی پدید آید که نزد خدای تعالی گرامی است و خداوند به واسطه او زمین را از عدل و داد آکنده سازد، همچنان که پر از ستم و جور شده باشد. (همان، ج‌١٣، ص‌٢٠٣ و ٢٠۴)

مادر آفتاب

نرجس، به کدامین ضریح دخیل بستی که مادری آفتاب، سهم تو شد؟ حاجتت را چگونه طلبیدی که این گونه مستجاب شدی؟ تو ستاره بخت ترین زن عالمی، نرجس.

تو هم کنیز خانه امام هادی(ع) بودی، هم عروس خانه امام حسن(ع) و سنگ صبور دلتنگی هایش. این ها همه گردن آویز های شرافت تو بودند تا این که سرانجام، مادر امام مهدی(عج) شدی. تو پیش از همه وارد بهشت شدی؛ بهشتی به وسعت خانه امام حسن عسگری(ع).

بانو، تو نه رشک زنان عالم که رشک همه انسان های تاریخ گشتی و خود بهتر میدانی که چه احساسی است وقتی نه ماه تمام، کنار قلب خویش، آفتاب پرورش داده باشی و از طعم وجودت به آن چشانده باشی و درد دلت را با او زمزمه کرده باشی.

یک سال از ازدواج تو با امام حسن(ع) می گذشت و تو عدالت را باردار بودی. شبی که کودکت را برایمان هدیه آوردی، آن قدر برکت داشت که آن را "شب برات" ‌و "شب رحمت" بنامیم.

نرجس، مادر امید و انتظار

نرجس، تو یک معجزه ای. یادت هست آن شب نیمه شعبان را که امام حسن عسگرى(ع)، خادم خود را نزد حکیمه فرستاد که شب را نزد ایشان افطار کند و به او فرمود شب، نیمه شعبان است و خداوند، حجت را در این شب ظاهر فرماید و او حجت خدا در زمین است؟

نه هر کسی شایسته است که مادر مهدی باشد. حتما مهربانی چشم های او به تو کشیده اند، مادر. تو آمدی تا آرزوی همه پیامبران الهی و همه امامان معصوم را برآورده کنی.

یادت هست حکیمه هیچ اثری از بارداری در تو ندیده بود ولی مطابق آن چه امام حسن(ع) گفته بود، سپیده دمان آثار بارداری در تو آشکار شد و همچون مادر موسى(ع) مولودت را زایمان کردی؟

از همان سپیده دم بگو از بازوی راست امام که برآن خواندی این آیه را: "جاء الحق و زهق الباطل إن الباطل کان زهوقا". (سوره أسرا، آیه ۸۱)

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



صفحه قبل صفحه بعد