پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من. حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران: وقتی مقابل دشمن از نشان دادن قدرت بترسیم، دشمن پررو می‌شود، می‌گویند ایران در خلیج‌فارس رزمایش نداشته باشد؛ چه غلط ها! از آن طرف دنیا می‌آید رزمایش برگزار می‌کند؛ خب بروید همان خلیج‌ خوک‌ها، اینجا چه می‌کنید؟ خلیج فارس خانه‌ ماست. جای حضور ملت ایران است

5 تلگرام رسمی همزمان بروی کامپیوتر

10000 تومان

   

کارت حافظه PS1 ژاپنی

20000 تومان


اندازه پستان‌ها، تکامل انواع و انتخاب مردان
نوشته شده در سه شنبه 20 مرداد 1394
بازدید : 1702
نویسنده : میثم ابراهیم پور
کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



ازمایشگاه تست روان شناسی آن لاین
نوشته شده در شنبه 18 آذر 1391
بازدید : 2218
نویسنده : میثم ابراهیم پور

 

برای تشت روانشناسی ان لاین بروی لینک زیر کلیک کنید

http://farakav.persiangig.com/image/psychology-test.swf

 

 

 

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



آزمون دکتر فیل مک‌گرا
نوشته شده در دو شنبه 1 شهريور 1391
بازدید : 2312
نویسنده : میثم ابراهیم پور

این یک آزمون بسیار جالب است. خود دکتر فیل مک‌گرا(روان‌شناس معروفی که مجری یک برنامه فوق‌العاده پرطرفدار تلویزیونی است) در این آزمون نمره 55 گرفته است. او این آزمون را روی اپرا وینفری، مجری معروف برنامه تلویزیونی، انجام داده که نمره 38 گرفته است.
به 10 سوال ساده زیر پاسخ دهید تا ببینید شما چه نمره‌ای در این آزمون به دست می‌آورید و تفسیر آن چیست.
تذکر مهم: به سوال‌ها براساس آنچه که امروز هستید پاسخ دهید، نه آنچه که در گذشته بوده‌اید.

 

برای شروع اینجا کلیک کنید

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , , ,



10 باور غلط در روابط زناشویی!
نوشته شده در شنبه 18 مرداد 1391
بازدید : 2308
نویسنده : میثم ابراهیم پور
10 بارو غلط در روابط زناشویی!
گر رابطه‌تان توام با فشار است، مهمترین فردی که باید تغییر کند، خودتان هستید. وقتی نقص‌ها و ایرادات خود که موجب تخریب رابطه شده را پیدا کنید، می‌توانید تصمیم بگیرید که آنها را از زندگی خود بیرون کنید.

 
فکر می‌کنید رابطه‌‌تان شکست خورده است چون شما و همسرتان قوانین یا استانداردهای خاصی را دنبال نمی‌کنید؟ در این مقاله به 10 تصور متداول غلط و خطرناک برای روابط اشاره می‌کنیم.

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



همه چیز درباره ختنه کودکان
نوشته شده در پنج شنبه 15 ارديبهشت 1391
بازدید : 2649
نویسنده : میثم ابراهیم پور

 

 

والدینی که کودکشان قرار است ختنه شود، سوال‌های زیادی دارند مثلا اینکه آیا واقعا این عمل لازم است، بهترین زمان آن چه موقع است و در کجا بهتر است انجام شود؟ آیا خطری برای کودک دارد؟ اگر شما هم در این مورد نگرانی دارید، پاسخ سوال‌های خود را از زبان دکتر جهان اوجی، فوق‌تخصص بیماری‌های نوزادان، بخوانید...

 


سلامت: لطفا از تاریخچه ختنه برایمان بگویید.

 

ختنه، عمل جراحی کوچکی است که سابقه 5 هزار ساله دارد. تاریخچه ختنه به مدت‌ها پیش و به مصر باستان برمی‌گردد. انجام ختنه فقط جنبه بهداشتی داشت اما امروزه مسلمانان، مسیحیان، زرتشتیان، یهودیان و بسیاری از مناطق دنیا پسران را ختنه می‌کنند. مسلمانان علاوه بر دلیل پزشکی، به دلایل اسلامی و مذهبی فرزند خود را ختنه می‌کنند اما سایر مذاهب و ادیان برای پیشگیری از بسیاری از مشکلات پزشکی کودکان خود را ختنه می‌کنند.

 

 

سلامت: چرا باید کودک را ختنه کنیم؟

 

دلایل مختلفی برای ختنه نوزاد وجود دارد؛ به‌طور طبیعی زیر پوستی که آلت‌تناسلی کودک را می‌پوشاند، ماده سفید رنگ و پنیری‌ شکلی که حاوی سلول‌های مرده است، تولید و جمع می‌شود. این ماده به دلیل نرم‌بودن، مانع چسبیدن پوست به سر آلت می‌شود. گاهی این ترشحات عفونی می‌شود و پوست سرآلت را نیز دچار عفونت می‌کند. در موارد نادر این عفونت مخصوصا در نوزادان و شیرخواران به عفونت کلیه‌ها می‌انجامد. پزشکان به‌طور خلاصه فواید ختنه را 5 مورد زیر میدانند:

1) شانس ابتلا به عفونت ادراری در اولین سال زندگی در یک نوزاد پسر ختنه‌شده حدود 1 در 1000 و در نوزادانی که ختنه نشده‌اند، 1 در 100 است.

2) ختنه خطر سرطان آلت تناسلی را که در مردان شایع هم نیست، کاهش می‌دهد.

3) خطر ابتلا به عفونت‌های قابل انتقال جنسی مانند ایدز کاهش می‌یابد و از عفونت پوست آلت پیشگیری می‌شود.

4) می‌توان از فیموزیس، بیماری‌ای که مردان ختنه نشده به آن مبتلا می‌شوند، پیشگیری کرد.

5) از سرطان دهانه رحم در همسر مردان پیشگیری می‌کند.

 

 

 

 

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



بازدید : 1759
نویسنده : میثم ابراهیم پور
دوستی یا عشق ، کدامیک در رابطه زناشویی مثمر ثمرتر
هستند؟
بسیاری از زوج ها قبل از ازدواج رسمی دارای روابط بسیار نزدیکی هستند ، اما به محض اینکه ازدواج کردند روابط سابق خود را از دست می دهند .
عشق  و دوستی در روابط همسرها ممکن است ؟ آیا اگر کسی همسرش را دوست داشته باشد می تواند روابط دوستانه ای نیز با او داشته باشد ، چه مرزی بین روابط دوستانه و همسرداری وجود دارد .
روان شناس فرانسوی به نام کاترین مارچی به تمام این سوالات درادامه مطلب پاسخ می دهد :
 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



رویا، دختر 18 ساله ایرانی! + عکس
نوشته شده در سه شنبه 2 اسفند 1390
بازدید : 1874
نویسنده : میثم ابراهیم پور

سخن از جراحی است و هزینه‌هایی که از عهده هر کسی ساخته نیست. «رویا»ی هجده ساله برای رهایی از درد باید به تیغ جراحان سپرده شود؛ اما نه برای آن دست عمل‌هایی که خیلی از هم سن و سالانش به دنبالش هستند. دختری که بیماری عجیبش، کاری با او کرده که می‌خواهد دیده نشود؛ حتی به قیمت خانه‌نشینی تمام وقت! وقتی صحبت از ناراحتی‌های پوستی می‌شود، بسیاری از ما نگران می‌شویم و انواع صابون‌ها و کرم‌ها را به همدیگر توصیه می‌کنیم؛ سفارشی که اگر درباره صورت باشد، چه بسا حاضر به ریسک رد کردن آن نباشیم که مبادا به ظاهرمان خللی وارد شود. اینجاست که روزی چند بار به سراغ آینه می‌رویم تا اوضاع و احوال صورتمان را رصد کنیم و مبادا با یک لک، زخم، تبخال و... در انظار حضور پیدا کنیم و خدای نکرده، غرورمان جریحه‌دار شود.
چندین نفر واسطه شده‌اند تا گزارشی در مورد این دختر بیمار تهیه کنیم؛ از دوستان همکار رسانه‌ای تا اهالی محل و خادمین مسجد. به محضی که می‌فهمند برای چه تماس گرفته‌ایم، حاضرند همه گونه همکاری داشته باشند. اشتیاقی که شاید از لحن رویا سرچشمه گرفته باشد؛‌‌ همان زمانی که تهیه گزارش روزنه‌های امید را در دلش پر سو‌تر می‌کند و مشتاقانه می‌پرسد: «چه زمانی دوباره زنگ می‌زنید تا کمکم کنید؟» اینجاست که بند دلمان پاره می‌شود که مبادا در انتقال خواسته این جوان سرد و گرم کشیده به مسئولان ناموفق باشیم!به ادامه مطلب بروید

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , , , ,



نوشیدنی که روحیه شما را تضعیف می کند؟!
نوشته شده در چهار شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 1754
نویسنده : میثم ابراهیم پور

مصرف نوشابه موجب زودرنجی می‌شود
افزودنی‌هایی که به نوشابه اضافه می‌شود از مواد آروماتیک و حلقوی است و مصرف مداوم نوشابه در دراز مدت موجب بروز سرطان می‌شود.
یک محقق طب اسلامی گفت: در نوشابه‌های کولادار موادی به نام کافئین و تئوبرومین وجود دارد که موجب بروز یبوست، حساسیت و زودرنجی می‌شود، به دلیل اینکه این مواد فوق‌العاده محرک است.سیدعلی ابوالحبیب اظهار داشت: مصرف نوشابه موجب خرابی دریچه فم معده یا کاردینال معده می‌شود.

وی گفت: آسیب دریچه فم معده موجب بروز نارحتی در معده می‌شود و هنگام خواب محتویات معده وارد حلق می‌شود یا به عبارتی موجب بروز ریفلاکس گوارشی می‌شود.

این محقق طب اسلامی بیان داشت: یکی دیگر از عوارض ناگوار نوشابه تضعیف کارکرد معده و دستگاه گوارش است و مصرف آن موجب می‌شود تا آنزیم‌های گوارشی به اندازه کافی تولید نشود؛ در حقیقت هضم غذا به غلط به وسیله نوشابه انجام می‌شود.

ابوالحبیب اضافه کرد: در نوشابه‌های کولادار ماده‌ای به نام کافئین و تئوبرومین وجود دارد که موجب بروز یبوست، حساسیت و زودرنجی می‌شود، به دلیل اینکه کافئین و تئوبرومین موادی فوق‌العاده محرک هستند.

مصرف نوشابه موجب سوءهاضمه می‌شود

وی ادامه داد: برخی از نوشابه‌ها مانند پپسی ۲ نوع آنزیم به نام‌های پپسین و تریپسین را داراست که موجب هضم غذا شده و همین امر موجب می‌شود، افرادی که معده ضعیفی دارند، بر اثر نوشیدن نوشابه آنزیم‌های گوارشی در بدن آن‌ها به اندازه کافی ترشح نشود و به مرور زمان دچار سوءهاضمه شوند.

این محقق طب اسلامی افزود: شیرینی نوشابه‌ها از نوع قندهای راست گراست و مصرف نوشابه موجب ضعف دریچه پیلور و در ‌‌نهایت موجب زخم معده و سرطان می‌شود.

ابوالحبیب عنوان کرد: افزودنی‌هایی که به نوشابه اضافه می‌شود از مواد آروماتیک و حلقوی است و مصرف مداوم نوشابه در دراز مدت موجب بروز سرطان می‌شود.

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



فواید زبان مادر شوهر
نوشته شده در چهار شنبه 22 بهمن 1390
بازدید : 1740
نویسنده : میثم ابراهیم پور

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، اگر به‌دنبال یك گیاه مقاوم، متفاوت و زیبا برای نگهداری در منزل خود هستید در خرید این گیاه شك نكنید؛ گیاهی با برگ‌های بلند كه می‌تواند حسابی زینت‌بخش اتاق شما باشد .این گیاه زیستی چند ساله، همیشه سبز بوده و برگ های شمشیری و كشیده ای به رنگ سبز دارد . البته در بعضی كشورها به آن زبان مادر شوهر (Mother in lows tongue) نیز می گویند . زیستگاه اصلی این گیاه غرب افریقا می باشد . طول گیاه گاهی بیش از نیم متر می رسد . در نوع ابلق این گیاه زینتی، برگ ها مخلوطی از سبز در متن و زرد در كناره ها هستند . سانسوریا دارای گونه های كوتاه و بلند می باشد . این گیاه نسبت به شرایط نامساعد محیطی مقاوم بوده ودر نقاط مختلف منزل می توان آن را نگهداری كرد.این گیاه همچنین دارای گلی است كه به رنگ تركیبی سبز و سفید در بخش میانی گیاه می روید البته گل آن جذابیت خاصی ندارد اما معطر است.



نحوه نگهداری «سانسوریا»

اگر این گیاه را برای نگهداری در خانه انتخاب كردید بهتر است بدانید كه " سانسواریا" نور كامل را بر دیگر نورها ترجیح می دهد ولی چون انعطاف پذیر است در سایه هم می تواند به زندگی ادامه دهد.

نباید این گیاه را بیش از اندازه آبیاری كرد چون آبیاری زیاد به خصوص در زمستان سبب پوسیدگی قاعده برگ ها می شود، در تابستان هفته ای یك بار و در زمستان هر سه هفته یك بار به آب نیاز دارد.غبار پاشی برای «سانسوریا» لازم نیست، چون احتیاج به هوای خشك دارد، تغذیه مصنوعی آن هر سه هفته یك بار ضروری است و هر ۲ سال یك بار نیز به تعویض گلدان نیاز دارد.برگ های گیاه را با پارچه نرم و اسفنج مرطوب تمیز كنید و از مواد براق كننده شیمیایی به هیچ عنوان استفاده نكنید، خاك مناسب برای آن مخلوطی از خاك باغچه و خاك برگ و ماسه است.این گیاه را معمولا در گلدان كوچك تر قرار می دهند، برای تكثیر آن از تقسیم ساقه های زیرزمینی و جدا كردن پاجوش در بهار استفاده می كنند.با استفاده از قلمه برگ نیز می توان آن را تكثیر كرد.
به این نحو كه قطعات ۵ تا ۸ سانتی متری از برگ سالم را جدا و آن ها را تا نصف در خاك شنی فرو می كنند و پس از ریشه دواندن آن ها را در گلدان های كوچك می كارند.


خواص «سانسوریا»

- یكی از خواص این گیاه كه آن را برای استفاده در منازل مناسب كرده است توانایی این گیاهان در پاك سازی هوا است. بنا بر تحقیقات انجام شده این گیاه می تواند سموم و گازهای آلوده موجود در هوا مانند "تولوئن " یا " فرمالدئید " را تصفیه كند. از این رو كارشناسان توصیه می كنند كه از این گیاه در اتاق خواب استفاده شود تا با تصفیه هوا خوابیدن بسیار راحت تر شود.
- "سانسواریا" به مانند سایر اعضای خانواده كاكتوس ها از مقاومت بالایی در هوای گرم و خشك برخوردار است و می تواند در درون ساقه و برگ های خود حجم زیادی از آب را برای مدت زمانی طولانی نگاه دارد. در زمان های قدیم از این گیاه برای تهیه فیبر و گاهی از برگ های آن برای بانداژ زخم ها استفاده می شده است. امروزه بیشتر از این گیاهان برای زیبا سازی محیط های خانگی مخصوصا آپارتمان ها استفاده می شود. این گیاه دارای رشد بسیار آرامی است و برای سالهای طولانی سبز و شاداب باقی می ماند.- این گیاه همچنین دارای گلی است كه به رنگ تركیبی سبز و سفید در بخش میانی گیاه می روید البته گل آن جذابیت خاصی ندارد اما معطر است.پس همانطور كه دیدید ان زبان مادر شوهر همچنان هم بی فایده نیست.

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , , ,



صفحه قبل صفحه بعد