پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من. حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران: وقتی مقابل دشمن از نشان دادن قدرت بترسیم، دشمن پررو می‌شود، می‌گویند ایران در خلیج‌فارس رزمایش نداشته باشد؛ چه غلط ها! از آن طرف دنیا می‌آید رزمایش برگزار می‌کند؛ خب بروید همان خلیج‌ خوک‌ها، اینجا چه می‌کنید؟ خلیج فارس خانه‌ ماست. جای حضور ملت ایران است


بردهای شش تایی پرسپولیس
نوشته شده در یک شنبه 1 دی 1392
بازدید : 1639
نویسنده : میثم ابراهیم پور

بردهای شش تایی پرسپولیس

 

پرسپولیس در طول تاریخ خود فراز و نشیب های زیادی داشته است ، این تیم رکورددار پرگل ترین بردهای لیگ های ایران است: پرسپولیس در لیگ ازادگان ۱۰ بر ۱ شاهین بوشهر را در هم شکسته و در لیگ برتر ۸ بر ۲ پگاه گیلان ( داماش کنونی ) را شکست داد که این دو برد پرگل ترین بردهای تاریخ پرسپولیس اند .

لیست برخی از بردهای شش تایی پرسپولیس

پرسپولیس ۶ – ۰ تاج سنندج ( استقلال سنندج ) / سال ۱۳۵۰ / زیرگروه باشگاه های ایران

پرسپولیس ۶ – ۰ سپاهان اصفهان / سال ۱۳۵۰ / قهرمانی باشگاه های ایران

پرسپولیس ۶ – ۰ تاج تهران ( استقلال تهران ) / سال ۱۳۵۲ / لیگ تخت جمشید

پرسپولیس ۶ – ۰ پگاه گیلان / سال ۱۳۸۴ / لیگ برتر

پرسپولیس ۶ – ۰ پیکان / سال ۱۳۹۱ / لیگ برتر

پرسپولیس ۶ – ۰ ملوان / سال ۱۳۹۱ / جام حذفی

پرسپولیس ۶ – مس کرمان ۰ / سال ۱۳۹۲ / لیگ برتر

بردهای ۶-۱ پرسپولیس

پرسپولیس ۶ – ۱ تاج شیراز ( استقلال شیراز ) / سال ۱۳۴۹ / لیگ منطقه ای باشگاه های ایران

پرسپولیس ۶- شاهین ۱  / سال ۱۳۶۳ / باشگاه های تهران

پرسپولیس ۶ – ۱ دارایی تهران / سال ۱۳۶۸ / لیگ قدس

پرسپولیس ۶ – ۱ ذوب آهن اصفهان / سال ۱۳۷۳ / لیگ آزادگان

پرسپولیس ۶ – ۱ الشباب / سال۱۳۹۱ / قهرمانی آسیا

 

http://s1.picofile.com/file/7278388816/Perspolis_kahkeshani.jpg

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



رابط آمريکاييِ
نوشته شده در چهار شنبه 16 خرداد 1392
بازدید : 2478
نویسنده : میثم ابراهیم پور

 

رابطه ريچارد فراي با دولت نهم بد نبود و پس از رياست‌جمهوري خاتمي رفت‌وآمدهايش به تهران و شيراز و اصفهان ادامه يافت. او خرداد 1384 در اوج رقابت‌هاي انتخابات رياست‌جمهوري به ايران آمد31 و 6 ماه پس از آغاز به کار «دولت نهم» در نوزدهمين جشنواره خوارزمي از فراي تجليل گشت(32). در همين سفر ديدار مفصل ديگري با محمد خاتمي و غلامرضا اعواني (رئيس پيشين انجمن حکمت و فلسفه) داشت(33)، ولي علي رغم کهولت سنش آمادة حضور فعال‌تر در پشت‌صحنه سياسي ايران مي‌شد؛ چه اينکه فراي مانند هوشنگ امير احمدي عضو بلندپاية «گروه تماس نيوجرسي» معروف به نام شوراي آمريکا- ايران بود(34) و به واسطة اسفنديار رحيم‌ مشايي کانال ارتباطي مطمئني را نيز در دفتر رئيس‌جمهور جديد ايجاد کرد،(35) گرچه در مقايسه با روابط گرم اين «گروه تماس» با اصلاح‌طلبان، هنوز سطح تعامل‌شان با محمود احمدي‌نژاد چندان جدي به نظر نمي‌رسيد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روزنامه کيهان در پاورقي صبح امروز خود (يکشنبه 29 ارديبهشت‌ماه) گزارشي را تحت عنوان "رابط آمريکاييِ محمد خاتمي با ريچارد فراي کيست؟" منتشر کرده است که متن کامل اين گزارش در دامه خبر آمده است:

مهر 1386 که "محمود احمدي‌نژاد" در خبرسازترين سفرش نيويورک را منفجر کرد، نشانه‌هاي يک معاملة کثيف ميان آمريکايي‌ها و اصلاح‌طلبان براي سقوط «دولت نهم» به چشم مي‌آمد.



 
 
 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



مفهوم خانواده
نوشته شده در شنبه 3 خرداد 1392
بازدید : 1695
نویسنده : میثم ابراهیم پور

با مردی که در حال عبور بود برخورد کردم
اووه ! معذرت میخوام … من هم معذرت میخوام.
دقت نکردم … ما خیلی مؤدب بودیم، من و اون غریبه خداحافظی کردیم و به راهمان ادامه دادیم؛ اما در خانه با آنهایی که دوستشان داریم چطور رفتار می کنیم ؟!

کمی بعد از آنروز، در یک غروب غمگین مشغول پختن شام بودم. دخترم خیلی آرام کنارم ایستاد اما همینکه برگشتم به او خوردم و تقریبا انداختمش ولی بدون کمترین توجهی با اخم به او گفتم: "اه ! ازسرراه برو کنار" قلب کوچکش شکست و رفت ! اصلا نفهمیدم که چقدر تند حرف زدم ...

وقتی توی رختخوابم بیدار بودم صدای آرام خدا در درونم گفت:
وقتی با یک غریبه برخورد میکنی، آداب معمول را رعایت میکنی اما با بچه ای که دوستش داری بد رفتار میکنی !
برو به کف آشپزخانه نگاه کن. آنجا نزدیک در، چند گل پیدا میکنی.
آنها گلهایی هستند که او برایت آورده بود. خودش آنها را چیده. صورتی و زرد و آبی ...
او تنها به این خاطر آرام ایستاده بود که سورپرایزت بکنه
هرگز اشکهایی که چشمهای کوچیکشو پر کرده بود ندیدی

در این لحظه بود که احساس حقارت کردم و بی امان اشکهایم سرازیر شدند.

آرام رفتم و کنار تختش زانو زدم ... بیدار شو کوچولو، بیدار شو. اینا رو برای من چیدی؟
گفتم دخترم واقعاً متاسفم از رفتاری که امروز داشتم. نمی بایست اونجور سرت داد می کشیدم
دخترم گفت : اشکالی نداره مامان چون من به هر حال دوستت دارم مامان
من هم دوستت دارم دخترم
و گلها رو هم دوست دارم
مخصوصا آبیه رو ...

کوچولوی من ادامه داد : اونا رو کنار درخت پیدا کردم ورشون داشتم چون مثل تو خوشگل هستن. میدونستم دوستشون داری، مخصوصا آبیه رو ...


آیا میدانید که اگر فردا بمیرید شرکت یا موسسه ای که در آن کار میکنید به آسانی در ظرف یک روز برای شما جانشین جدیدی می آورد؟
اما خانواده ای که به جا میگذارید تا آخر عمر فقدان شما را احساس خواهد کرد؟
و به این فکر کنید که ما خود را عجیب وقف کار میکنیم و به خانواده مان آنطور که باید اهمیت نمی دهیم!

چه سرمایه گذاری ناعاقلانه ای !
اینطور فکر نمی کنید؟!
به راستی کلمه "خانواده" یعنی چه ؟!

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



ازدواجهای مشهور هالیوودی که یک سال هم طول نکشید
نوشته شده در چهار شنبه 2 خرداد 1392
بازدید : 1941
نویسنده : میثم ابراهیم پور

هنرمندان مشهور دنیای سینما و موسیقی هم به مانند همه در مراسم ازدواج، می‌گویند که تا آخر عمر در کنار همسرشان می‌مانند؛ اما چند نفرشان واقعا این حرف را با اطمینان می‌زنند؟ تجربه و آمار نشان می‌دهد که بسیاری از ازدواج‌های هالیوودی که با جنجال‌های زیاد هم سر گرفته، پایان خوشی نداشته است. در بسیاری از آن‌ها حتی به یک سال هم نکشیده که حرف از جدایی به میان آمده است.

 

جنیفر لوپز، جیم کری، بردلی کوپر، نیکی هیلتون، بریتنی اسپرز و … از جمله چهره‌های مشهوری هستند که ازدواج‌های پرسروصدایشان کمتر از یک سال دوام داشت. جنیفر لوپز در مجموع ۴ ازدواجش، در ۲ مورد در مدت کمتر از یک سال کارش به جدایی کشید. او ابتدا در سال ۱۹۹۷ با اوجانی نوآ آشنا شد که به عنوان کارمند در رستوران میامی کار می‌کرد. آن‌ها در فوریه ۱۹۹۷ ازدواج کردند و در ژانویه ۹۸ جدا شدند یعنی ۳۱۳ روز زن و شوهر بودند. بعدها جنیفر لوپز او را به عنوان مدیر یکی از رستوران‌هایش استخدام و سپس اخراج کرد که نوآ هم به خاطر این کار از جنیفر خسارت گرفت. آن‌ها تا سال ۲۰۰۹ هم سر مسایل حقوقی و قانونی با هم کشمکش داشتند چرا که نوآ قصد انتشار کتابی در مورد ازدواجش با جنیفر داشت که جنیفر از راه‌های قانونی مانع این کار شد.

 

به هر حال، جنیفر در سپتامبر ۲۰۰۱ با یکی از اعضای گروهش با نام کریس جاد ازدواج کرد که این ازدواج تنها ۱۱۸ روز یعنی کمتر از ۴ ماه دوام داشت! جنیفر بعد از این ۲ ازدواج ناموفق دیگر هم با بن افلک و مارک آنتونی داشت.

در سال ۱۹۵۵ الیزابت تیلور، ستاره سینما، با کنراد (نیکی) هیلتون ازدواج کرد. کنراد از خانواده هیلتون، صاحب مجموعه هتل‌های هیلتون بود. الیزابت تیلور ۱۸ ساله بود و هیلتون ۲۴ ساله. اما ازدواجشان کمتر از ۷ ماه دوام آورد در حالی که از این ۷ ماه، ۳ ماهش را در ماه عسل بودند و دور اروپا می‌گشتند! تیلور بعدها گفت که نوع نگرش او به ازدواج با همسرش تفاوت داشته است. البته این تنها ازدواج کوتاه خانواده هیلتون نیست. نیکی هیلتون هم که در سال ۲۰۰۴ با تاد میستر، بیزنس‌من موفق نیویورکی، ازدواج کرده بود تنها ۸۶ روز بعد جدا شد. دو طرف کاملا به این جدایی راضی بودند.

داستان بریتنی اسپرز و ازدواجش با جیسون الکساندر هم جالب است. در واقع این ازدواج بود که بریتنی را در سراشیبی سقوط در دنیای موسیقی حرفه‌ای و زندگی شخصی‌اش قرار داد.  او که به غیر از فعالیت در عرصه موسیقی در یکی دو فیلم هالیوودی هم بازی کرده بود، تا آن زمان از نظر حرفه‌ای در موقعیت خوبی قرار داشت اما به علت تصمیمات اشتباه و … روز به روز جایگاهش تنزل پیدا کرد. جیسون الکساندر دوست دوران کودکی بریتنی بود. آن‌ها در سال ۲۰۰۴ در لاس وگاس با هم ازدواج کردند و فقط ۵۵ ساعت بعد یعنی پس از کمتر از ۳ روز، جدا شدند! هر دو بعد از این اتفاق گفتند که در زمان ازدواج فکرشان درست کار نمی‌کرده و مرتکب اشتباه شده‌اند. بریتنی اسپرز در چند سال اخیر سعی کرده به جایگاه قبلی‌اش بازگردد.

 

رابرت اوانز، تهیه‌کننده امریکایی فیلم‌هایی چون پدرخوانده هم به نوعی رکورددار است! او ۷ بار ازدواج کرده و هیچ‌کدام از ازدواج‌هایش بیشتر از ۳ سال دوام نیاورده! یکی از همسران قبلی‌اش در کتابی که منتشر کرده او را مردی خبیث توصیف کرده است. ازدواج او با کاترین آکسنبرگ، بازیگر، در سال ۱۹۹۸ تنها ۹ روز طول کشید و آن‌ها از هم جدا شدند.

کوتاه‌ترین ازدواج هم متعلق به ازدواج رادولف والنتینو و جین آکر است. رادولف والنتینو یک بازیگر ایتالیایی بود و جین آکر یک بازیگر امریکایی. آن‌ها در سال ۱۹۱۹ ازدواج کردند. آن‌ها حتی یک روز هم همدیگر را تحمل نکردند و از همان روز اول جدا زندگی کردند. هر چند تا ۲ سال بعد به صورت رسمی زن و شوهر بودند، اما در واقع ازدواجشان به نصف روز هم نرسیده بود!

شاید توجه رسانه‌ها و مخاطبان به هنرمندان فرصت این که خوب به زندگی شخصی‌شان فکر کنند را از آن‌ها می‌گیرد. به هر حال، به نظر می‌رسد بهتر است هنرمندان هالیوودی قبل از ازدواج کمی بیشتر فکر کنند و عاقلانه‌تر تصمیم بگیرند تا به فهرست بالا اضافه نشوند

 

 

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



بازدید : 1759
نویسنده : میثم ابراهیم پور
دوستی یا عشق ، کدامیک در رابطه زناشویی مثمر ثمرتر
هستند؟
بسیاری از زوج ها قبل از ازدواج رسمی دارای روابط بسیار نزدیکی هستند ، اما به محض اینکه ازدواج کردند روابط سابق خود را از دست می دهند .
عشق  و دوستی در روابط همسرها ممکن است ؟ آیا اگر کسی همسرش را دوست داشته باشد می تواند روابط دوستانه ای نیز با او داشته باشد ، چه مرزی بین روابط دوستانه و همسرداری وجود دارد .
روان شناس فرانسوی به نام کاترین مارچی به تمام این سوالات درادامه مطلب پاسخ می دهد :
 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



لب های متفاوت
نوشته شده در جمعه 1 خرداد 1392
بازدید : 2194
نویسنده : میثم ابراهیم پور

   

 

برای دانلود باقی عکسها اینجا کلیک کنید

رمز:ebrahimpour.loxblog.ir

 

 

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



نام صحيح "پرسپوليس" از زبان همايون بهزادي
نوشته شده در دو شنبه 2 ارديبهشت 1392
بازدید : 1528
نویسنده : میثم ابراهیم پور

همايون بهزادي در مراسم تقدير از چهره‌هاي ماندگار باشگاه پرسپوليس، اظهار کرد: خوشحالم که در اين جمع بزرگ هستم. پرسپوليس هميشه نام بزرگي خواهد بود. چرا که متعلق به مردم است.

وي با اشاره به جريان تاسيس باشگاه پرسپوليس، گفت: در آن زمان در شاهين را بستند و دستور داده بودند که دو، سه بازيکن خوب کنار هم جمع نشوند. بعد از انحلال شاهين، دکتر برومند به من زنگ زد و در کنار افرادي چون کاشاني، طاووسي و کلاني باشگاه را پايه گذاري کرديم. برومند در آن جمع عين اين جمله را گفت که برويد تيم را تشکيل دهيد. به نام شاهين اجازه نمي‌دهند ، اما به نام پرسپوليس مي‌گذارند تيم تشکيل شود.

بهزادي گفت: البته ما اصلا پرسپوليس نداريم، بلکه نام درست آن پارس پوليس است. اين را من نمي‌گويم. سازمان ميراث فرهنگي هم آن را تاييد کرده است. پرسپوليس در زبان يوناني به معني مرکز شهر است.

پيشکسوت پرسپوليس همچنين گفت: به عنوان يک ايراني افتخار مي‌کنم که عاشق ذره‌ذره خاک وطنمان هستيم. خدا را شاکرم که تا روزي که زنده بوديم توانستيم از تماميت ارضي کشور حراست کنيم.

بهزادي در پايان خطاب به فوتباليست‌هاي حال حاضر گفت: هر کاري که مي‌کنيد از اين کشورهاي عربي نبازيد. يک گل که از اين تيم‌ها مي‌خوريم تمام تن‌مان مي‌لرزد.

به گزارش ايسنا، همچنين حسين کلاني در صحبت‌هاي کوتاهي، اظهار کرد: افتخار مي‌کنم که در دوران زندگي‌ام در جمعي بودم که اسطوره‌ترين هاي ورزش کشور بودند. هر چه دارم از اين دوستان دارم، اگر اين دوستان نبودند و من را حما يت نمي‌کردند، من چيزي نبودم.

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



خداحافظي مهدي مهدوي کيا كاپيتان تيم پرسپوليس
نوشته شده در سه شنبه 29 اسفند 1391
بازدید : 2218
نویسنده : میثم ابراهیم پور

 

 

مهدوي کيا: هيچگاه به نيمکت نشيني اعتراض نکرده بودم

 


مهدوي کيا ميهمان برنامه ديشب نود بود. وي در مورد دلايل خداحافظي خود از فوتبال گفت: هيچگاه از نيمکت نشيني و عدم حضور درترکيب اصلي تيم پرسپوليس معترض نبودم، دوست داشتم تا پايان فصل در کنار تيم محبوبم باشم. تمام خانواده من پرسپوليسي هستند و من نيز از زماني که ياد دارم پرسپوليس بودم و در کودکي آرزو داشتم به همراه برادرم براي ديدن يکي از بازي هاي پرسپوليس به استاديوم بروم.

در سن 35 سالگي همگام با ساير بازيکنان تمرين مي کردم ولي بخاطر يک سرماخوردگي از ترکيب تبم دور شدم، چيزي که در هيچ کجاي دنيا ديده نمي شود.

مثل همه روزهايي که در تمرين حضور مي يافتم، چند روز پيش براي تمرين عازم محل تمرين شده بودم که مطلع شدم در ترکيب تيم پرسپوليس قرار نگرفته ام. به محل تمرين رفتم و با گل محمدي گپ دوستانه اي زدم و يحيي عنوان کرد که بعد از بررسي که کرديم به اين نتيجه رسيديم که تو از نظر تکنيکي و بدني نمي تواني به تيم کمک کني و مي خواهيم به عنوان يک دوست در کنار تيم باشي.

* بهترين تصميم را گرفتم!

وي افزود: من از لحاظ فني صحبتي نداشتم چرا که به خودم ايمان دارم، از نظر بدني نيز مشکلي نداشتم بنابراين تصميم گرفتم بهترين راه را انتخاب کنم و آن ...............

 

 

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



ازمایشگاه تست روان شناسی آن لاین
نوشته شده در شنبه 18 آذر 1391
بازدید : 2210
نویسنده : میثم ابراهیم پور

 

برای تشت روانشناسی ان لاین بروی لینک زیر کلیک کنید

http://farakav.persiangig.com/image/psychology-test.swf

 

 

 

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



آزمون دکتر فیل مک‌گرا
نوشته شده در دو شنبه 1 شهريور 1391
بازدید : 2307
نویسنده : میثم ابراهیم پور

این یک آزمون بسیار جالب است. خود دکتر فیل مک‌گرا(روان‌شناس معروفی که مجری یک برنامه فوق‌العاده پرطرفدار تلویزیونی است) در این آزمون نمره 55 گرفته است. او این آزمون را روی اپرا وینفری، مجری معروف برنامه تلویزیونی، انجام داده که نمره 38 گرفته است.
به 10 سوال ساده زیر پاسخ دهید تا ببینید شما چه نمره‌ای در این آزمون به دست می‌آورید و تفسیر آن چیست.
تذکر مهم: به سوال‌ها براساس آنچه که امروز هستید پاسخ دهید، نه آنچه که در گذشته بوده‌اید.

 

برای شروع اینجا کلیک کنید

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , , ,