پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من. حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران: وقتی مقابل دشمن از نشان دادن قدرت بترسیم، دشمن پررو می‌شود، می‌گویند ایران در خلیج‌فارس رزمایش نداشته باشد؛ چه غلط ها! از آن طرف دنیا می‌آید رزمایش برگزار می‌کند؛ خب بروید همان خلیج‌ خوک‌ها، اینجا چه می‌کنید؟ خلیج فارس خانه‌ ماست. جای حضور ملت ایران است

5 تلگرام رسمی همزمان بروی کامپیوتر

10000 تومان

   

کارت حافظه PS1 ژاپنی

20000 تومان


خداحافظي مهدي مهدوي کيا كاپيتان تيم پرسپوليس
نوشته شده در سه شنبه 29 اسفند 1391
بازدید : 2230
نویسنده : میثم ابراهیم پور

 

 

مهدوي کيا: هيچگاه به نيمکت نشيني اعتراض نکرده بودم

 


مهدوي کيا ميهمان برنامه ديشب نود بود. وي در مورد دلايل خداحافظي خود از فوتبال گفت: هيچگاه از نيمکت نشيني و عدم حضور درترکيب اصلي تيم پرسپوليس معترض نبودم، دوست داشتم تا پايان فصل در کنار تيم محبوبم باشم. تمام خانواده من پرسپوليسي هستند و من نيز از زماني که ياد دارم پرسپوليس بودم و در کودکي آرزو داشتم به همراه برادرم براي ديدن يکي از بازي هاي پرسپوليس به استاديوم بروم.

در سن 35 سالگي همگام با ساير بازيکنان تمرين مي کردم ولي بخاطر يک سرماخوردگي از ترکيب تبم دور شدم، چيزي که در هيچ کجاي دنيا ديده نمي شود.

مثل همه روزهايي که در تمرين حضور مي يافتم، چند روز پيش براي تمرين عازم محل تمرين شده بودم که مطلع شدم در ترکيب تيم پرسپوليس قرار نگرفته ام. به محل تمرين رفتم و با گل محمدي گپ دوستانه اي زدم و يحيي عنوان کرد که بعد از بررسي که کرديم به اين نتيجه رسيديم که تو از نظر تکنيکي و بدني نمي تواني به تيم کمک کني و مي خواهيم به عنوان يک دوست در کنار تيم باشي.

* بهترين تصميم را گرفتم!

وي افزود: من از لحاظ فني صحبتي نداشتم چرا که به خودم ايمان دارم، از نظر بدني نيز مشکلي نداشتم بنابراين تصميم گرفتم بهترين راه را انتخاب کنم و آن ...............

 

 

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,