پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من. حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران: وقتی مقابل دشمن از نشان دادن قدرت بترسیم، دشمن پررو می‌شود، می‌گویند ایران در خلیج‌فارس رزمایش نداشته باشد؛ چه غلط ها! از آن طرف دنیا می‌آید رزمایش برگزار می‌کند؛ خب بروید همان خلیج‌ خوک‌ها، اینجا چه می‌کنید؟ خلیج فارس خانه‌ ماست. جای حضور ملت ایران است

5 تلگرام رسمی همزمان بروی کامپیوتر

10000 تومان

   

کارت حافظه PS1 ژاپنی

20000 تومان


سن و تحصیلات هنرمندان ایرانی
نوشته شده در دو شنبه 28 فروردين 1391
بازدید : 1713
نویسنده : میثم ابراهیم پور

پوریا پورسرخ:متولد۵۶ در تهران.دکترای فیزیولوژی گیاهی

لاله اسکندری: متولد ۵۱ در تهران. لیسانس گرافیک

مهناز افشار: متولد ۵۶ در تهران. دیپلم تجربی

.

.

.

.

.

 

 

 

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



7 درس از زندگی «فاطمه معتمد آریا
نوشته شده در سه شنبه 7 اسفند 1390
بازدید : 1699
نویسنده : میثم ابراهیم پور

7 درس از زندگی «فاطمه معتمد آریا»

فاطمه معتمد آریا
كافی است شما یك راسته خیابان را با او هم قدم شوید. كمتر كسی برای عكس گرفتن با او می‌آید، همه می‌آیند برای گفتن درددل و مشكلات‌شان با.....


 به ادامه مطلب بروید

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



فریبا كوثری، از مهمانداری هواپیما تا بازیگری!
نوشته شده در سه شنبه 6 اسفند 1390
بازدید : 1701
نویسنده : میثم ابراهیم پور

فریبا كوثری، از مهمانداری هواپیما تا بازیگری!

فریبا کوثری
اصلا مهم نیست كه هیچ‌وقت مادر نبوده‌ام. یكسری واقعیت‌ها را در زندگی باید پذیرفت. اگر در 18سالگی ازدواج می‌كردم، الان یك پسر 20 ساله داشتم. مهم این است كه اول باید خودم....
                                             

گرچه در جوانی‌اش دوست داشته شغلی آرام‌تر مثل مهمانداری هواپیما را انتخاب كند اما سرنوشت او را به سمت بازیگری می‌آورد. بدون برنامه‌ریزی قبلی به این دنیا وارد می‌شد اما سعی می‌كند همه توانش را برای موفق شدن در این كار خرج كند. او بازیگر كم‌حاشیه‌ای است، گرچه تجربه مادری را پشت سر نگذاشته‌است اما توانسته‌ایم چهره‌اش را به‌عنوان یك مادر موفق در سینما و تلویزیون ایران بپذیریم. به بهانه چهل و پنجمین سالگرد تولدش، نگاهی به زندگی او می‌اندازیم و از زبان خودش از او درس می‌گیریم.

آموختن در هر لحظه
او دانش آموخته بازیگری نیست اما می‌گوید كارش برایش صحنه آموختن بوده. فریبا كوثری قبلا در مصاحبه‌اش با «سیب‌سبز» گفته بود: «خوشحالم كه با كارگردان‌های خوب و بزرگی كار كرده‌ام. مرحوم رسول ملاقلی‌پور، كمال‌تبریزی، مرحوم شهریار پارسی‌پور، جعفری جوزانی، داوود میرباقری، سهیلی‌زاده، مهدی فخیم‌زاده، تهمینه میلانی و همین‌طور بازیگران خوبی كه از آن‌ها چیزهای بسیاری آموختم. آن موقع كلاس‌های بازیگری كه نبود، تازه جنگ تمام شده بود و آموزش بازیگری هم جایگاه مشخصی نداشت. به همین دلیل سعی كردم از استادان بزرگ آن زمان یاد بگیرم. شاید شاگرد خوبی نبودم؛ ولی همه تلاشم را می‌كردم. من دركنار زنده‌یاد خسرو شكیبایی، مهدی هاشمی، فرامرز قریبیان، جهانگیرالماسی، مرحوم حمیده خیرآبادی، محمدعلی كشاورز و بزرگان دیگری كه هركدام دنیایی از تجربه بازیگری بودند، درس‌های زیادی یاد گرفتم.»
پر كار بودن همیشه خوب نیست!
فریبا كوثری بازیگر پركاری نیست و دوست هم ندارد كه باشد. می‌گوید هنوز هم وقتی كار جدیدی به او پیشنهاد می‌شود، تا چندشب اضطراب دارد و خوب نمی‌خوابد. می‌گوید: «تا وقتی كه احساس كنم نقش را پیدا كرده‌ام و می‌توانم از پس آن بربیایم هم این حالت ادامه دارد. بزرگی درباره بازیگری گفته است: «2چیز اسم بازیگر را ماندگار می‌كند: یكی انتخاب درست و دیگری زندگی سالم.» شاید به دلیل همین سختگیری درانتخاب‌هاست كه خیلی پركار نیستم. دلم نمی‌خواهد چندكار را با هم قبول كنم چون حتما كارهای دلچسبی نخواهند شد.»

زندگی بدون حاشیه
خودش هم معتقد است كه این حرفه طوری است كه به راحتی می‌توان در آن درگیر حاشیه‌ها شد اما می‌گوید:
«سعی می‌كنم درگیر حاشیه نشوم. به برنامه‌های زیادی دعوت شدم كه از یك جایی به بعد دیدم این برنامه‌ها دارند همه‌وقت من را می‌گیرند و دیگر نرفتم. چون دلم می‌خواهد كنار بازیگری، زندگی‌ای داشته باشم كه مال خودم باشد و هرچقدر حاشیه‌ از متن اصلی زندگی یك بازیگر جدا باشد، بازیگر راحت‌تر است
پیدا كردن بهترین راه برای عبور از روزهای سخت
زندگی فریبا كوثری هم مثل تمامی ما فراز و فرود‌هایی داشته اما او می‌گوید: «زندگی را خیلی سخت نمی‌گیرم، به هر حال باید یك جوری زندگی كرد. هر كسی هم برای بهتر زندگی كردن روشی دارد. درست است كه خیلی اتفاق‌ها دست من نیست ولی سعی می‌كنم تعداد حس و حال‌های خوبم بیشتر از لحظه‌های دلگیر‌ی‌ام باشد. هروقت هم افسرده می‌شوم، سر خودم را گرم می‌كنم؛ كلاس ورزش می‌روم و به دوستانی كه مدتی است ندیدمشان سر می‌زنم. اگر فرصتی دست بدهد مسافرت می‌روم كه معمولا هم شمال است و بالاخره زندگی ادامه دارد.»
با تمام انرژی كار كردن
او دوست ندارد كه چند كار را با هم قبول كند اما زمانی كه كاری را می‌پذیرد، با تمام وجود برای موفق شدن تلاش می‌كند و وقت می‌گذارد. خودش معتقد است: «این انرژی به‌‌دلیل علاقه زیاد به كار است. تا وقتی كاری را دوست نداشته باشی، یك ساعتش را هم نمی‌توانی تحمل كنی و هرلحظه كار برایت عذاب است اما اگر علاقه وجود داشته باشد، هر روزش برایت یك ساعت می‌گذرد. درهرصورت همیشه خودم را متعهد می‌بینم، آن هم نسبت به یك جمعیت 70-60 میلیونی و علاوه برعلاقه‌ام، این تعهد هم من را سرپا نگه می‌دارد.»
تك بعدی نبودن
فریبا كوثری فقط یك بازیگر نیست. او یك آشپزحرفه‌ای است و به این كار عشق می‌ورزد. پیش از این از زبان خودش شنیده بودیم: «از این‌كه بروم مهمانی و خودم شیرینی درست كنم و ببرم، از این‌كه عید باشد و شیرینی‌های خانه را با دست خودم پخته باشم، از این‌كه مهمان بیاید و از شام گرفته تا شیرینی‌ و دسر را خودم تهیه كرده باشم، لذت می‌برم چون كار دست خودم است و حس خوبی به من القا می‌كند. من با آشپزی به آرامش می‌رسم. گاهی كه عصبانی‌ام و حالم زیاد خوب نیست‌، آشپزی می‌كنم چون فكرم را مشغول می‌كند و به من آرامش می‌دهد، درعین‌حال خلاقیت و نوآوری دارد. قالب‌گیری‌ و تزئین و بسته‌بندی، همه‌‌شان به خلاقیت ربط دارند.»
پذیرفتن واقعیت‌های زندگی
او فرزندی ندارد اما رفتار مادرانه را در زندگی با برادر زاده‌هایش تجربه كرده است. خودش معتقد است: «اصلا مهم نیست كه هیچ‌وقت مادر نبوده‌ام. یكسری واقعیت‌ها را در زندگی باید پذیرفت. اگر در 18سالگی ازدواج می‌كردم، الان یك پسر 20 ساله داشتم. مهم این است كه اول باید خودم نقش را باور كنم تا مردم هم بتوانند باورش كنند. بعد هم البته فكر نمی‌كنم در مجموعه‌ای كه به نسبت موفق است، فقط یك یا چند بازیگر نقش دارند.2  تا بچه برادر دارم كه عاشقانه دوست‌شان دارم؛ كیمیا 14 ساله و پوریا 11 ساله است كه همه زندگی من و در واقع بچه‌های من هستند چون خیلی برای بزرگ‌شدن‌شان زحمت كشیده‌ام و فكر می‌كنم جزو معدود عمه‌هایی باشم كه آن‌ها هم خیلی من را دوست دارند

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ

www.seemorgh.com/culture   
منبع: زندگی ایده آل

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



ازدواجهای مشهور هالیوودی که یک سال هم طول نکشید
نوشته شده در چهار شنبه 2 خرداد 1392
بازدید : 1945
نویسنده : میثم ابراهیم پور

هنرمندان مشهور دنیای سینما و موسیقی هم به مانند همه در مراسم ازدواج، می‌گویند که تا آخر عمر در کنار همسرشان می‌مانند؛ اما چند نفرشان واقعا این حرف را با اطمینان می‌زنند؟ تجربه و آمار نشان می‌دهد که بسیاری از ازدواج‌های هالیوودی که با جنجال‌های زیاد هم سر گرفته، پایان خوشی نداشته است. در بسیاری از آن‌ها حتی به یک سال هم نکشیده که حرف از جدایی به میان آمده است.

 

جنیفر لوپز، جیم کری، بردلی کوپر، نیکی هیلتون، بریتنی اسپرز و … از جمله چهره‌های مشهوری هستند که ازدواج‌های پرسروصدایشان کمتر از یک سال دوام داشت. جنیفر لوپز در مجموع ۴ ازدواجش، در ۲ مورد در مدت کمتر از یک سال کارش به جدایی کشید. او ابتدا در سال ۱۹۹۷ با اوجانی نوآ آشنا شد که به عنوان کارمند در رستوران میامی کار می‌کرد. آن‌ها در فوریه ۱۹۹۷ ازدواج کردند و در ژانویه ۹۸ جدا شدند یعنی ۳۱۳ روز زن و شوهر بودند. بعدها جنیفر لوپز او را به عنوان مدیر یکی از رستوران‌هایش استخدام و سپس اخراج کرد که نوآ هم به خاطر این کار از جنیفر خسارت گرفت. آن‌ها تا سال ۲۰۰۹ هم سر مسایل حقوقی و قانونی با هم کشمکش داشتند چرا که نوآ قصد انتشار کتابی در مورد ازدواجش با جنیفر داشت که جنیفر از راه‌های قانونی مانع این کار شد.

 

به هر حال، جنیفر در سپتامبر ۲۰۰۱ با یکی از اعضای گروهش با نام کریس جاد ازدواج کرد که این ازدواج تنها ۱۱۸ روز یعنی کمتر از ۴ ماه دوام داشت! جنیفر بعد از این ۲ ازدواج ناموفق دیگر هم با بن افلک و مارک آنتونی داشت.

در سال ۱۹۵۵ الیزابت تیلور، ستاره سینما، با کنراد (نیکی) هیلتون ازدواج کرد. کنراد از خانواده هیلتون، صاحب مجموعه هتل‌های هیلتون بود. الیزابت تیلور ۱۸ ساله بود و هیلتون ۲۴ ساله. اما ازدواجشان کمتر از ۷ ماه دوام آورد در حالی که از این ۷ ماه، ۳ ماهش را در ماه عسل بودند و دور اروپا می‌گشتند! تیلور بعدها گفت که نوع نگرش او به ازدواج با همسرش تفاوت داشته است. البته این تنها ازدواج کوتاه خانواده هیلتون نیست. نیکی هیلتون هم که در سال ۲۰۰۴ با تاد میستر، بیزنس‌من موفق نیویورکی، ازدواج کرده بود تنها ۸۶ روز بعد جدا شد. دو طرف کاملا به این جدایی راضی بودند.

داستان بریتنی اسپرز و ازدواجش با جیسون الکساندر هم جالب است. در واقع این ازدواج بود که بریتنی را در سراشیبی سقوط در دنیای موسیقی حرفه‌ای و زندگی شخصی‌اش قرار داد.  او که به غیر از فعالیت در عرصه موسیقی در یکی دو فیلم هالیوودی هم بازی کرده بود، تا آن زمان از نظر حرفه‌ای در موقعیت خوبی قرار داشت اما به علت تصمیمات اشتباه و … روز به روز جایگاهش تنزل پیدا کرد. جیسون الکساندر دوست دوران کودکی بریتنی بود. آن‌ها در سال ۲۰۰۴ در لاس وگاس با هم ازدواج کردند و فقط ۵۵ ساعت بعد یعنی پس از کمتر از ۳ روز، جدا شدند! هر دو بعد از این اتفاق گفتند که در زمان ازدواج فکرشان درست کار نمی‌کرده و مرتکب اشتباه شده‌اند. بریتنی اسپرز در چند سال اخیر سعی کرده به جایگاه قبلی‌اش بازگردد.

 

رابرت اوانز، تهیه‌کننده امریکایی فیلم‌هایی چون پدرخوانده هم به نوعی رکورددار است! او ۷ بار ازدواج کرده و هیچ‌کدام از ازدواج‌هایش بیشتر از ۳ سال دوام نیاورده! یکی از همسران قبلی‌اش در کتابی که منتشر کرده او را مردی خبیث توصیف کرده است. ازدواج او با کاترین آکسنبرگ، بازیگر، در سال ۱۹۹۸ تنها ۹ روز طول کشید و آن‌ها از هم جدا شدند.

کوتاه‌ترین ازدواج هم متعلق به ازدواج رادولف والنتینو و جین آکر است. رادولف والنتینو یک بازیگر ایتالیایی بود و جین آکر یک بازیگر امریکایی. آن‌ها در سال ۱۹۱۹ ازدواج کردند. آن‌ها حتی یک روز هم همدیگر را تحمل نکردند و از همان روز اول جدا زندگی کردند. هر چند تا ۲ سال بعد به صورت رسمی زن و شوهر بودند، اما در واقع ازدواجشان به نصف روز هم نرسیده بود!

شاید توجه رسانه‌ها و مخاطبان به هنرمندان فرصت این که خوب به زندگی شخصی‌شان فکر کنند را از آن‌ها می‌گیرد. به هر حال، به نظر می‌رسد بهتر است هنرمندان هالیوودی قبل از ازدواج کمی بیشتر فکر کنند و عاقلانه‌تر تصمیم بگیرند تا به فهرست بالا اضافه نشوند

 

 

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



همه هالیوودی ها به همراه کودکانشان
نوشته شده در چهار شنبه 21 بهمن 1390
بازدید : 1943
نویسنده : میثم ابراهیم پور

همه هالیوودی ها به همراه کودکانشان ! عکس

همه هالیوودی ها به همراه کودکانشان ! عکس

1-جنیفر لوپز به همراه دوقلوهایش

همه هالیوودی ها به همراه کودکانشان ! عکس

2- خوانندگان گروه " اسپایس گرلز" و ویکتوریا بکهام به همراه بچه هایشان

همه هالیوودی ها به همراه کودکانشان ! عکس

3- کریستینا آگوئیلیرا خواننده پاپ

همه هالیوودی ها به همراه کودکانشان ! عکس

به ادامه مطلب بروید

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , , ,



صفحه قبل صفحه بعد